MŮŽETE MI VĚŘIT. VÍM JAK FUNGUJÍ ZNAČKY
V rámci více než 15-leté kariéry jsem postupně pracoval na pozicích v oblasti marketingu, byznysu a řízení českých a mezinárodních značek v různé fázi vývoje. Mám za sebou stovky projektů, stovky prezentací, stovky spokojených lidí, stovky brainstormingů, desítky tréninků, desítky workshopů a přednášek.
Během 5-letého manažerského působení ve společnosti Kofola jsem se podílel na znovuzrození a velmi úspěsném návratu značky Kofola na trh a zrodu nezapomenutelné kampaně Když ji miluješ, není co řešit.
Po přechodu do firmy Brown Forman jsem se pohyboval v sektoru globálních prémiových značek a pracoval jako lídr značky Finlandia Vodka a podařilo se mi ji etablovat jako nejprodávanější zahraniční prémiovou značku na trhu. V rámci procesu transformace jsem byl osloven společností České dráhy, kde jsem následně působil na pozici ředitele pro řízení značky, produktů a služeb a uvedl do života zcela nový vizuální styl a komunikaci zaměřenou na zákaznické potřeby.
Od roku 2011 jsem se věnoval vlastní obchodní činnosti a budování designové značky obuvi botas 66 a obchodu botas concept store. Zároveň jsem působil jako marketingový konzultant. V posledních dvou letech jsem se z pozice jednatele věnoval přípravě a řízení ojedinělého developerského projektu Lípa Resort v Českém Švýcarsku, který byl mj. oceněn jako Stavba roku 2013.
Momentálně se spolupodílím na několika rozpracovaných projektech v oblasti developmentu a realit, kde se snažím spojovat koncepční myšlení s architektonickým řešením staveb.
Z oblasti managementu a marketingu jsem, ale neodešel a stále vybraným klientům často a rád poskytuji cílené konzultace a poradenství.